Workshop 22. November: Workshoprunde 1
|
S1W1 |
Børns seksuelle sundhed og trivsel |
S1W2 |
Normkritisk seksualundervisning |
S1W3 |
Unge piger univers – psykisk og seksuel sundhed |
S1W4 |
Hvordan knækker vi klamydiakurven? |
S1W5 |
Multiple funktionsnedsættelser og seksualitet – erfaringer fra danske botilbud |
S1W6 |
Kræft, krop og intimitet – og hvordan kan vi tale om det i sundhedsvæsnet? |
S1W7 |
Destination Trivsel – Sundhed og trivsel i skolen |
|
|
22. November: Workshoprunde 2 |
S2W1 |
Børns seksuelle sundhed og trivsel |
S2W2 |
”Uge Sex – Særligt til dig” seksualundervisning på specialområdet |
S2W3 |
Unge pigers univers – psykisk og seksuel sundhed |
S2W4 |
Hvordan knækker vi klamydiakurven? |
S2W5 |
Genoptagelse sex- og samlivet efter en fødsel |
S2W6 |
Køn, krop og seksualitet på produktionsskolerne |
S2W7 |
#KROP – Uge sex 2018 |
|
|
22. November: Workshoprunde 3 |
S3W1 |
Ældres seksualitet, intimitet og relationer Morten Wøldike - Marianne Træbing |
S3W2 |
En dråbe af kultur i seksualundervisningen |
S3W3 |
Ung til ung – Peer to peer seksualundervisning i folkeskolen |
S3W4 |
Hudløs – konsekvenser og risici forbundet med omskæring |
S3W5 |
Kvinder, urinkontinens, bækkenbund og seksualitet |
S3W6 |
#KROP – Uge Sex 2018 |
|
|
23. November: Workshoprunde 4 |
S4W2 |
Sådan taler du med forældre omkring omskæring |
S4W3 |
Hudsult og seksualitet hos personer med kognitive skader |
S4W4 |
Sundhedsprofessionelles holdning til og erfaring med at tale med patienter om seksualitet |
S4W5 |
Flyt fokus i styrkelsen af skolens seksualundervisning |
S4W6 |
Kreative ideer til seksualundervisningen |
|
|
23. November: Workshoprunde 5 |
S5W1 |
LGBT-kompetencer i sundhedsvæsnet |
S5W2 |
Demens og udad reagerende adfærd |
S5W3 |
Intimitet og samliv efter fødsel |
S5W4 |
Den infantile seksualitet i kommunal pædagogisk praksis |
S5W5 |
Flyt fokus i styrkelsen af skolens seksualundervisning |
S5W6 |
Masteruddannelsen i sexologi – Hvad, hvorfor og hvordan? |